DM Plaza to program dla hoteli, moteli, pensjonatów, apart hoteli oraz innych obiektów świadczących usługi noclegowe. Dostępny w kilku wariantach (różne ilości = dostępnych modułów/opcji jak też kilka wersji cenowych), co pozwala to na jego precyzyjny oraz indywidualny dobór, dla każdego Inwestora.
DM Plaza, to rozwiązanie, które znakomicie sprawdzi się w każdym obiekcie hotelowym.
Połączenie wiedzy i doświadczenia – hotelarzy oraz programistów – pozwoliło zrozumieć zasady funkcjonowania hoteli oraz stworzyć niemal idealne oprogramowanie jakie jest potrzebne w takich obiektach.
System DM Plaza, może być zintegrowany z oferowanymi przez naszą firmę, zamkami MIWA oraz OMNITEC, co pozwala na szybsze i sprawniejsze kodowanie kart dla Gości oraz umożliwienie dokonywania płatności (w barze, restauracji, SPA, etc.) na terenie Hotelu, przy użyciu tej samej karty, co używana do wejścia do pokoju.
DM Plaza, to rozwiązanie, które znakomicie sprawdzi się w każdym obiekcie hotelowym.
Połączenie wiedzy i doświadczenia – hotelarzy oraz programistów – pozwoliło zrozumieć zasady funkcjonowania hoteli oraz stworzyć niemal idealne oprogramowanie jakie jest potrzebne w takich obiektach.
System DM Plaza, może być zintegrowany z oferowanymi przez naszą firmę, zamkami MIWA oraz OMNITEC, co pozwala na szybsze i sprawniejsze kodowanie kart dla Gości oraz umożliwienie dokonywania płatności (w barze, restauracji, SPA, etc.) na terenie Hotelu, przy użyciu tej samej karty, co używana do wejścia do pokoju.
Kilka podstawowych informacji o systemie DM Plaza:
- Wspomaga pracę Recepcji, Administracji, Kadr, Marketingu;
- instalacja na komputerach PC (Windows) oraz dostępne moduły Plaza WEB (praca w „chmurze”) czy też moduł mobilny dla Właścicieli / Dyrektora;
- Możliwość definiowania graficznego wyglądu wydruków oraz ich treści; (np. logo hotelu na fakturach);
- Wbudowany zestaw raportów oraz możliwość tworzenia własnych (analizy i zestawienia);
- Programem dwuwalutowym oraz daje możliwość używania trzeciej waluty, wyliczanej po kursie dnia;
- Funkcje zarządzania kontaktami z Klientami;
- Elastyczne ustalanie treści faktur w zależności od potrzeb i wymagań;
- Współpraca z centralami telefonicznymi i taryfikatorami rozmów;
- Współpracuje z systemami gastronomicznymi i sprzedaży kelnerskiej;
- Integracja z systemami zamków MIWA oraz OMNITEC;
- Wspomaga prowadzenie kantoru, sklepu hotelowego oraz rozliczeń minibarów;
- Stabilna bazę danych i funkcje automatycznej archiwizacji (backup);
- Możliwość używania wspólnego systemu rezerwacyjnego, przekazywanie informacji o stałych klientach, transmisja danych statystycznych i zestawień księgowych za pomocą Internetu;
- Wsparcie serwisowe dostępne 24 godziny na dobę;
- Elastyczny i możliwy do rozbudowy wraz ze wzrostem zapotrzebowania i rozbudowy Hotelu;
- Zabezpieczenia danych, zgodnie z najnowszymi wymaganiami RODO;
Ułatw pracą sobie i Twoim Pracownikom. Już teraz zadzwoń i umów się na spotkanie i prezentację systemu.